Další mystérium obrazů Leonarda Da Vinciho odhaleno aneb technika zrcadlení a galaktická rasa + video
V posledních letech a měsících bylo velmi mnoho zmíněno o uměleckých skvostech starověkého génia, který je ve své podstatě dodnes ohromnou hádankou. Hovořím o Leonardu Da Vincim Jde především o jeho obrazy, které samy o sobě vytváří kolem sebe aureolu tajemství a skrytého mystéria. Široká veřejnost se začala o dílo tohoto mistra zajímat především v souvislosti s knižním bestsellerem "Šifra Mistra Leonarda" kde se pozornost soustřeďuje na dílo, které je známé pod názvem "Poslední večeře". Jak asi sami velmi dobře víte - nic se neděje náhodou. Tak jak postupujeme ke kritickému bodu důležitých změn (spíše bych řekl odhalení) začínají se aktivovat podobné procesy na mikroskopické úrovni naší lidské společnosti. Tato zvláštní hybná síla, která stojí v pozadí mnohých soudobých událostí i těch nastávajících je roubená stále narůstající silou synchronicitních jevů. Velmi hezkým způsobem to můžeme právě v tomto období sledovat v otázkách moderní kosmonautiky a Měsíce - mám na mysli ony poměrně unikátní události spojené s postupně se odhalujícími aspekty amerického programu Apollo. Pod tlakem dalších jevů jsem osobně přesvědčen, že tato synchronicitní vlna prostupuje daleko více oblastí. S ohledem na tyto skutečnosti navrhuji být velmi, ale skutečně velmi vnímavý a pozorný. Proč o tom hovořím. Rád bych vám zprostředkoval další velmi zajímavou ukázku onoho skrytého mystéria, které se postupným způsobem dává do pohybu všude kolem nás. A týká se právě uměleckých děl starých malířských mistrů o kterých víme, že mnozí z nich byli těmi nejvyššími zasvěcenci, kteří kdy v této době po Zemi chodili. Dlouhou dobu se tušilo, že jejich malířská sdělení v sobě obsahují mnohá skrytá sdělení. Konečně to není nic nového - existuje věda, která se mimo jiné snaží tato skrytá sdělení nalézt, dešifrovat a zpřístupnit veřejnosti - nazývá se ikonografie. Jenže jak jsem byl o Vánočních svátcích seznámen došlo v poslední době právě v této oblasti k unikátnímu průlomu. Ukázalo se, že v mnoha těchto prastarých malířských skvostech se nachází cosi co vyráží dech. Následující materiál je velmi důležité povahy??.
Nevím zda náhodným způsobem a nebo výsledkem dlouhodobého a cílevědomého výzkumu byla použita na některých obrazech mistra Leonarda technika tzv. "zrcadlící projekce". Tato technika pracuje s horizontálními a vertikálními středovými proporcemi obrazu. Velmi precizním způsobem dojde k načtení vertikální a nebo horizontální poloviny obrazu, která se věrným způsobem přenese do druhé poloviny. Tímto způsobem vznikne speciální ohnisková relace, která probíhá podél středové vertikální a nebo horizontální roviny obrazu. Pakliže byste měli možnost disponovat programem, který ve virtuální podobě tyto projekce umožňuje mohli byste podstoupit takovému zkoumání jakýkoliv obraz resp. vizuální projekci převedenou do elektronické podoby.
Některé obrazy vyžadují nejdříve provést vychýlení z klasické pozice do tzv. "posvátné polohy" dle terminologie tzv. "posvátné geometrie". Tato pozice je definována roztečí mezi 18 až 22 stupni. Číselná báze "18" a "22" je velmi často používána samotnou přírodou, ale i samotnou aktivitou různých tajných společností (18 obřadních stupňů svěcení a nebo 22 karet velké arkány Tarotu atd.). Ovšem znovu upozorňuji, že celý prostor mezi těmito číslicemi "18 - 22" je v mnoha systémech klíčovým. Mnoho kosmických misí Apollo bylo vykonáváno ve chvíli kdy Sirius, ale i jiné hvězdy svíraly s rovinou horizontu a nebo ekliptiky úhel přesně 21.9 stupňů. Otázka ní proč?
Technika zrcadlení použitá v prostředí obrazových relikvií však není zdaleka nová věc. Již před několika lety jí s ohromným úspěchem použil vědec a badatel Maurice Coterrell v prostředí mayských a aztéckých hieroglyfických struktur. To co se poté před ním zjevilo mu doslova vyrazilo dech. Takto např. objevil přímo v grafické podobě arabské číslice desítkové soustavy tak jak je používáme v současnosti. Unikátní na celé věci je ovšem fakt, že se tyto skryté obrazce odhalené technikou ohniskového zrcadlení objevily pouze u těch hieroglyfických materiálů, které se nějakým způsobem dotýkaly sdělení ohledně roku "2012". Ne náhodou byl tento badatel oceněn zvláštní medailí latinsko - amerických národů za unikátní vědecký přínos.
Pojďme se ale vrátit k naší problematice. Nyní budete mít milí přátelé unikátní možnost přímo asistovat takové projekci. Obraz, který budeme jako první zkoumat patří pochopitelně do dílny středověkého umělce, génia a zasvěcence Leonarda Da Vinciho. Jmenuje se "Panna a dítě se Svatou Pannou Marií a Jan Novokřtěnec". Obraz se v současné době nachází v Národní Galerii v Londýně.
Panna a dítě se Svatou Pannou Marií a Jan Novokřtěnec
Z ikonografického úhlu pohledu obraz představuje energetické prostředí lidské Duše. Dvě ženy podle Philia Alexandrijského symbolizují ctnost a potěšení. Rovnováhou resp. nulovým transformačním bodem mezi těmito polaritními stavy lidského psyché je "Duchovní Inteligence". Marie dívající se směrem doleva (toto je velmi důležité ve vztahu k finálnímu zjištění) reprezentuje ctnost, ale také jemnost a přirozenou senzibilitu ženy - člověka. Druhá žena symbolizuje potěšení, ale také jisté tendence k neřestem člověka. Všimněte si důležitého gesta Marie (zdvihnutý ukazováček levé ruky) směřující vzhůru k nebo resp. ke hvězdám - k Makrokosmu. Tento symbol má vrcholně důležitý význam ve vztahu k tomu ke KOMU se dívá!!! A věřte, že to zdaleka není jen žena po její pravici (z jejího úhlu pohledu) jak sami za chvíli zjistíte.
Jan Novokřetěnec ve skrytém významu tohoto obrazu symbolizuje právě onen veledůležitý prvek "Duchovní Inteligence". Opět si dobře uvědomte kam se toto dítě dívá. Jeho pohled nesměřuje na svého malého soukmenovce proti němu, ale směřuje jaksi do strany - do leva. Nyní zjistíme proč?..
Podívejte se následující video a všimněte si, že se obraz musí nejdříve vychýlit do zmíněné posvátné pozice.
A nyní si prosím klinutím na níže uvedený link pusťte verzi v podstatně větším rozlišení a dobře sledujte co uvidíte.
http://www.mirrorandart.com/videos_intro.php
Když jsem se poprvé seznámil s tímto materiálem ohromen jsem několik minut zíral na to co jsem viděl. Musím se přiznat, že jsem zažil jedno z největších překvapení ve svém životě. Díval jsem se totiž do tváře bytosti s jejichž podstatou jsem byl před lety velmi důvěrným způsobem seznámen svými učiteli, kdy mi byla objasňována podstata mystéria lidské kosmické historie, lidského původu, roku 2012, Svatého Grálu a dalších spojitostí vzájemně propojených. Je absolutně fascinující, že odtajnění skupiny těchto mystérií (do kterých byl unikátně zasvěcen i Leonardo Da Vinci) pro širší veřejnost přichází právě s rokem 2008. Ano celý proces postupuje podle přesného harmonogramu tak jak byl mnohými předpovězen.
Okamžitě jsem kontaktoval Ty, kteří mne učí a inspirují s žádosti o možnost sdělit veřejnosti vše podstatné a důležité ohledně bytosti (na kterou se díváte), která je zástupcem jisté inteligence která hrála, hraje a bude hrát zásadní roli ve spojení s člověkem a lidskou evolucí.
Bohužel tato žádost mi byla zapovězena s výjimkou studentů studijního projektu Modré Světlo a studentů nového studijního projektu, který budu otevírat v průběhu roku 2008 pod názvem "První Středoevropská Škola Posvátné Ikonografie". Dovolte mi tedy alespoň několik základních všeobecných tezí k této věci.
Začnu tím co si myslí pracovníci projektu"Mirror". Mají za to, že se jedná o skrytou obrazovou šifru zlého Boha války "Jahveho". Ano jistě povrchním způsobem zkoumání věci se tato teze přímo nabízí. Jenže její podstata je daleko, daleko složitější, úchvatnější a skutečně neuvěřitelnější. Lidská psychika funguje v jasně vymezených rysech a rámcích, stejně tak i lidské podvědomí. Jsou tváře (andělského typu např.), které jsou nám libé a jsou tváře, které jsou nám od prvního okamžiku nelibé. Psycholoigie pocitů funguje i na minimálně projevených rysech tváře jako koutky rtů směrem vzhůru a nebo dolů. To vše je třeba vzít v potaz a zde se od toho oprostit. Jenže pak jsou tváře (já jim říkám "Tváře Pravdy"). Do této kategorie patří i tvář bytosti na kterou se právě díváte. V první chvíli zřejmě děs a hrůza, ale?..
Zkuste se nenuceně bez předsudků, ale pozorně dívat několik minut a zkuste vnímat onen transformativní proces směsi pocitů ve svém nitru a zkuste si je zapamatovat. Je to hodně důležité a budu rád napíšete-li mi jakýkoliv svůj poznatek ohledně vašeho snažení. V tomto kontextu je důležitá tato věta vyjadřující přijímané pocity:
"Jsem Spravedlnost, bez příkras a bez manipulace. Ukazuji vše takové jaké jest, nikdy nemlžím, nikdy neustoupím ze Středu Podstaty Všeho. Pohledět do tváře Pravdy je mnohdy těžké a bolestivé, ale když překonáš strach a bázeň jsi Ten skrze Osvobození Sebe Sama - Vítězící".
Kdesi je napsáno: "Podívej do mé planoucí tváře Člověče?. Dívej se bez bázně a hany?. Jsi-li čistý - neodvrátíš svůj zrak a neutečeš. Přijmeš mne, jako á přijímám Tebe"?
Ano přátelé. Díváte se do tváře nejstarší inteligentní rasy galaxie Andromedy, která před mnoha miliardami let přišla do této naší sesterské galaxie a učinila to čemu se říká první setba?. Její role souvisí taktéž s rokem 2008 a rokem 2012. Bohužel více povědět na tomto veřejném fóru nemohu. Jste možná mezi prvními, kteří mají tuto unikátní možnost shlednout skutečnou podobu ......
Velmi dobře si prosím všímejte prostředí ohniska zrcadlení v rámci středové vertikální diafragmy obrazu tváře a okolí. Nad helmicí se nachází velmi zásadní ornamentální struktura jakéhosi "palcátu". Ve skutečnosti jde o nástroj vyzařující tzv. "Věčné Světlo", proces záření u této struktury je při detailním pohledu jasně patrný. V oblasti brady (důležité energetické ohnisko této rasy) se nachází zobrazen tajný energetický pečetní nástroj a další dva pečetní nástroje se nachází uvnitř velkého srdce, které je zobrazeno v prostředí hrudníku dané bytosti. Poslední velký tajný pečetní nástroj se nachází v místě pod první čakrou.
Níže je uveden link na internetové stránky "Projektu Mirror", kde máte možnost se stejným způsobem seznámit s tajnými skrytými skutečnostmi dalších obrazů od Leonarda Da Vinciho, ale i dalších Mistrů. Lze pracovat i s obrazy v levém rámu stránek. Zvláštní pozornost pak věnujte obrazu "Poslední večeře", kde v ohnisku zrcadlení horizontální diafragmy uvidíte celou řadu energetických pečetních nástrojů jejichž použití odemyká transformativní procesy v rámci jemno hmotných těl člověka a otevírá komunikační portály různého typu. Pozornost věnujte i obrazu Mona Lisa, kde spatříte další důležitý fragment tváře jisté bytosti. Atd.
Bohužel nemám v rámci této reportáže prostor a ani povoleno podrobně referovat o naznačených mystériích. Tato možnost se ovšem otevírá v rámci privátních studijních projektů Modré Světlo a "První Středoevropské Škole Posvátné Ikonografie", které osobně lektoruji. Zájemci o studium v těchto projektech se mohou ozvat na redakční e-mail.
Na závěr bych chtěl předestřít jednu velmi důležitou otázku. Kdo byl vlastně Leonardo Da Vinci, resp. jaká inteligence se nacházela v jeho těle? Ve světle nejen výše uvedeného zjištění, ale dalších jeho všeobecně známých aktivit je tato otázka více jak na místě.
Na výše uvedených stránkách můžete dopodrobna studovat moho dalších obrazů. Budu rád seznámíte-li mne s výsledky svého bádání.
Přeji Vám všem Přátelé hodně štěstí v nastávajícím magickém roce 2008??
(c)2008 Jaroslav Chvátal