ZULSKÝ ŠAMAN CREDO MUTWA: UFO - MIMOZEMSKÉ ÚNOSY A TAJEMSTVÍ RASY "MANTINDANE" (1)

Zulu "sangoma" znamená šaman nebo léčitel a výraz "sanusi" pak jasnovidec nebo vysoký duchovní učenec. Vusamazulu Credo Mutwa je nositelem obou dvou titulů, navíc je vnímán jako jeden z nejvýznamnějších tradičních afrických léčitelů současné doby. Je také jeden z nejvyšších duchovní vůdců nativních obyvatel v regionu Jižní Afriky. Mutwa je nejen úspěšný umělec, spisovatel a historik, ale navíc bez jakýchkoliv zábran otevřeně hovoří o obětech mimozemských únosů.

Sám byl navíc v osobním kontaktu se dvěma druhy cizí inteligence, které jeho lidé nazývají "chitauli" a "mantindane" (mučitelé), a které jsou v zásadě velmi podobné či spíše analogické bytostem, které my známe jako "grays" (šedí). Tento materiál je unikátním vhledem do příběhu, vědomostí a znalostí zulského národa, které se přímo dotýkají těch, kteří na naší planetu přicházejí z dalekého Vesmíru a s velmi jasnými úmysly. (Obr. vlevo: Credo Mutwa u zulského obřadního kamene).


Zulský buditel

Mutwa se narodil dne 21. července 1921 v jihoafrické provincii Natal. Výraz "Vusamazulu" v překladu znamená "zulský buditel". Tohoto označení se Mutwovi dostalo během jeho zasvěcení do úrovně "sangoma". Slovo "Mutwa" znamená "malý stepní člověk" a výraz "Credo" pak "myslitel". Mutwa se narodil v době, kdy jeho rodiče nebyli manželé, a proto byl považován za nemanželské dítě nebo také "dítě hanby".

Vzhledem k tomu, že jeho matka pocházela z dlouhé řady šamanských předků, odmítla konvertovat ke křesťanství. To byl také důvod, proč se rodiče krátce po jeho narození rozešli. Otec Creda Mutwy byl totiž římskokatolického vyznání a často cestoval z místa na místo, byl stavitelem křesťanských kostelů.

Credo Mutwa má na své dětství velmi zvláštní vzpomínky. Tvrdí, že obrovský rozsah jeho znalostí v oblasti umění, vědy, medicíny, ale i technologie může přičíst okolnostem, kdy ho v době, když byl ještě malé dítě, učili "tajemní společníci". Vzpomíná, že tito "malí lidé" měli modrou barvu pokožky a jejich přítomnost byla známa i jiným dětem jeho národa. Mutwa říká, že ve skutečnosti skoro všechny africké děti v určitém věku vidí tyto bytosti a jsou s nimi v kontaktu. Prý, díky pomoci těchto bytostí, měl ve svém stáří podstatně větší znalosti než jeho učitelé ve škole.

V roce 1937 byl Mutwa brutálně znásilněn gangem horníků, přičemž zažil velký šok a trauma. Po této události byl velmi dlouho nemocen. Vytvořil se u něho chronicky horečnatý stav, který byl doprovázen nočními můrami a viděním, které mu způsobovalo velkou fyzickou, ale i psychickou bolest, což vedlo ke kritickému oslabení organismu a dovedlo ho až na práh smrti.

Souběžně se však v jeho organismu vyvinula celá řada spirituálních schopností. Například byl schopen číst v myslích druhých lidí, stejně tak dokázal velmi zřetelně vidět auru těla všech živých bytostí. Evropští lékaři ani křesťanští léčitelé mu však pomoci nedokázali. Během nejkritičtější fáze onemocnění byl Mutwa převezen k jeho matce do vesnice "Zulululand", kde žil i jeho dědeček sangoma Ziko Shezi, kterým otec Creda Mutwy velmi pohrdal, neboť ho považoval za pohana věřícího v démony. Ale právě Ziko Shezi pomocí tradiční africké medicíny svého vnuka nakonec uzdravil.

Dědeček Mutwovi poté sdělil, že tuto nemoc musel podstoupit, neboť byla osudového charakteru s tím, že ve skutečnosti šlo o "posvátnou nemoc", která předznamenala, že se má vydat na dráhu šamana a léčitele. Mutwa s touto cestou souhlasil a poté se zcela vzdal křesťanské víry. Do šamanské cesty byl zasvěcen svou tetou Myrnou, která disponovala vysokým stupněm funkce "sangoma". Zjistilo se, že Mutwovo onemocnění bylo součástí iniciačního procesu s tím, že k podobným jevům dochází v rámci šamanských tradic všude na světě.

Je velmi smutné, že když se jeho otec a jeho nevlastní matka dozvěděli, že přijal "pohanskou cestu", byl prakticky okamžitě vyděděn. Jeho otec se ho zřekl s tím, že nikdy nesmí vkročit do jejich domu. Tak se prakticky ze dne na den stal bezdomovcem. Počal cestovat po kraji, hledat další poznání a především pravdu o historii, osudu a poslání jeho národa. Cestoval po celé zemi, přitom se setkával s celou řadou tradičních léčitelů, sbíral a předával zkušenosti. Jeho prvním cílem bylo Svazijsko, poté navštívil Mozambik a později Rhodesii (dnešní Zimbabwe). Na konci této nejen fyzické, ale i duchovní cesty si počal zřetelně uvědomovat své životní cíle, které úzce souvisely se snahou uchovat kulturu svého lidu, pomoci napravit celou řadu potíží v jeho zemi od drogové politiky přes nezaměstnanost, kriminalitu, nemoci a chudobu. (Obr. vpravo: Credo Mutwa s ženami vysvěcenými na úroveň "sangoma").

Mutwova první kniha se jmenuje "Indaba, My Children: African Folk Tales" (Indaba, mé děti a africké lidové pověsti). Poprvé byla vydána v roce 1964 a je považována za klasické dílo. Později byly vydány další knihy sepsané Credou Mutwou, jako například "Africa Is My Witness" (1966) - (Afrika je můj Svědek), "My People" (1971) - (Moji lidé), "Let Not My Country Die" (1986) - (Nechť má vlast nezemře) a "Zulu Shaman: Dreams, Prophecies, and Mysteries" (1996) - (Zulský šaman: Sny, proroctví a tajemství).

Credo Mutwa tvrdí, že mnoho současných, ale i historických obtíží lidstva lze vysvětlit negativním manipulativním vlivem mimozemských bytostí, zejména ze strany těch, které jeho lid nazývá "mantindane", a které svým způsobem sdílejí Zemi společně s lidskou rasou. Mutwa na toto téma říká:

"Oni nás potřebují a zneužívají nás. Sklízí naši energii. Je na čase, aby se lidstvo konečně dozvědělo pravdu a uznalo mimozemskou přítomnost na této planetě. Jsme sledováni, jsme zkoumáni a jsme kontrolováni. Přesto jsou mezi námi mnozí, kteří odmítají přijmout tuto skutečnost."


Mimozemšťané jako vládci našeho světa?

Jedním z prvních výzkumníků "ufo" a problematiky tzv. "únosů", který dokázal osobně a velmi pozorně vyslechnout informace od Creda Mutwy, byl dr. John E. Mack. Záhy po tomto soukromém rozhovoru vystoupil v jedné z australských televizí v rozhovoru společně s australským výzkumníkem "ufo" - Billy Chalkerem, s tehdy ještě žijícím Zechária Sitchinem a kontroverzním teoretikem, který se zabývá problematikou globálního spiknutí - Davidem Ickem.

Je zajímavé, že dr. Mack po rozhovoru s Mutwou sdělil, že celá řada teorií týkající se plazích inteligencí na naší planetě, které jsou schopny vytvářet velmi efektivní mimikry, se shoduje se zkušenostmi a znalosti Creda Mutwy. V podstatě oba dva se nezávisle na sobě shodují v tom, že skutečnými vládci této planety jsou právě tyto plazí bytosti.

Podle Mutwy je veřejně o mimozemských bytostech zde na Zemi velmi obtížné hovořit, neboť z filozofického, ale i intelektuálního hlediska je člověk zachycen někde uprostřed mezi tradičním západním myšlením (včetně křesťanského náboženství), a na straně druhé tradičním duchovním náhledem na tuto problematiku ze strany nativních afrických národů.

Dr. Mack se poprvé setkal s Mutwou v roce 1994 během krátkého soukromého výletu do Jižní Afriky. Jeho hlavním cílem bylo prozkoumat jeden případ únosu, který se odehrál v Zimbabwe. Credo Mutwa přivítal dr. Macka velmi obřadným a uctivým způsobem. Na sobě měl velmi pestré barevné šaty a těžkou kovovou ozdobu označující hodnost "sandoma". Podrobně o tomto setkání píše dr. Mack ve své knize "Passport to the Cosmos" - (Pas do Vesmíru).

Během tohoto rozhovoru Mutwa hodně mluvil o svých osobních a velmi traumatických zkušenostech týkajících se mimozemských únosů. Dr. Mack je v této oblasti jedním ze světově nejuznávanějších odborníků na toto téma, takže informace, které mu podával zulský šaman, přijímal s velkou vážností. Vemi brzy pochopil, že Mutwa vnímá tento svět jako tajemné a děsivé místo, které je kontrolováno cizími silami, které mají mnohem větší znalosti než lidstvo a jsou intelektuálně i technologicky mnohem vyspělejší. (Obr. vlevo dole: Credo Mutwa s tajným bronzovým ceremoniálním předmětem).

Některé z těchto bytostí jsou moudré a benevolentní povahy a chtějí nám pomoci. Ovšem to samé se nedá říci o "mantindanech", kteří jsou stejně tak sobečtí a draví jako lidé. Tyto bytosti prý zachovávají lidstvo při životě z důvodu ochrany svých vlastních zájmů, neboť jsou posedlí "pudem sebezáchovy". Některé z těchto bytostí, říká Mutwa, velmi skrytým způsobem a hluboce ovlivňují všechny lidské kultury a civilizace po mnoho tisíc let. Stimulovaly náš vývoj a pomáhaly nám přežít, dokonce i poskytly základní vědomosti týkající se zemědělství, vědy, medicíny atp., ale to vše především ve svůj vlastní prospěch.

Prakticky po celém africkém kontinentu se v šamanských kruzích předávají informace o tom, jak tyto tajemné bytosti učily člověka různým dovednostem. Učily nás různým důležitým zákonům, znalostem bylinné medicíny, znalostem umění, předaly nám celou řadu vědomostí týkající se tajemství stvoření a Vesmíru jako celku, ale nic z jejich strany nebylo nezištného charakteru. Od samého počátku tímto svým nadčasovým počínáním sledovaly tyto bytosti své vlastní osobní cíle.

Credo Mutwa říká, že některé z těchto ras (především "mantindané") jsou součástí Země a neměly by být považovány za cizí bytosti. Doslova sdělil:

"My a "mantindané" jsme jedna a tatáž hloupá rasa. "Mantindané" jsou totiž naši geneticky zdegenerovaní potomci přicházející z daleké budoucnosti."

(Tato informace je nesmírně cenná, neboť prakticky přesně koresponduje s informacemi, které ve svých rozhovorech poskytl dr. Neumann, a to v souvislosti s technologií zvanou "Zrcadlo". Všechny podstatné informace týkající se této problematiky jsou na zdejší magazínu k dispozici již několik let. pozn. J.CH.).

Mutwa se ve svém výkladu také podrobným způsobem zmiňuje o tom, že pro "mantindany" jsou africké národy a rasy z nějakého důvodu nesmírně důležité a cenné. A právě z tohoto důvodu sbírají "mantindané" vzorky pro své genetické experimenty především mezi lidmi bílé pleti. Nezávisle na tomto tvrzení dr. Mack svým vlastním výzkumem Mutwova slova potvrdil.


Obtížný život

Vzhledem ke svému velmi obtížnému životu asi nikoho nepřekvapí, že Mutwuv pohled na náš svět není nijak optimistický. Za ta léta se stal obětí nesčetného násilí a ztratil mnoho milovaných přátel. Například v roce 1960 byla jeho snoubenka před jeho zraky bezdůvodně zastřelena během policejní razie jihoafrické policie. Jeho prvorozený syn byl ubodán k smrti skupinou fanatických černošských aktivistů.

Během nepokojů v Soweto, které proběhly dne 16. června 1976, byl Mutwa napaden skupinou násilníků, kteří ho brutálním způsobem pobodali. "Cítil jsem čepel nože v mém těle a obrovskou bolest, poté najednou všechno zmizelo a já jsem se shora dolů díval na své vlastní zakrvácené tělo." Mutwa byl prohlášen za klinicky mrtvého a trvalo několik dní, než se vrátil zpátky do života z oblasti, kde stál na prahu smrti.

Při jiné příležitosti byl Mutwa téměř upálen za živa skupinou kriminálníků, kteří ho polili benzínem. V Africe je široce rozšířen názor, že když je člověk zabit tímto způsobem, je jeho Duše zničena společně s jeho tělem. Duše se pak nemůže inkarnovat do dalších životů. Mutwa si na tento incident samozřejmě velmi dobře pamatuje, a to jako na jeden z mála okamžiků v jeho životě, kdy byl nepopsatelným způsobem vyděšen. Tyto neuvěřitelně traumatické okamžiky ovšem nebyly nic proti tomu, co se odehrálo v roce 1958, kdy byl Credo Mutwa unesen mimozemskou inteligencí, a to za velmi bizarních okolností, které se odehrávaly v průběhu celého únosu.

-pokračování-
Diskuze není aktivní, nelze do ní vkládat příspěvky.

Další díly