Rozhovor s Johnem Learem: "Blíží se průlom...." (4)

Cassidy Kerry

Cassidy Kerry

autor

27.10.2009 Rozhovory

K: Ten tajný kosmonaut, který byl zabit, jeho syn je taky kosmonaut.

J: Správně.


K: Okay, to je zajímavé, protože to ukazuje, jak přimějí mlčet někoho, kdo by světu mohl říct něco později.

J: Správně.


K: Ale pokud je to kosmonaut, tak nebude mluvit.

J: Správně.


K: Správně, má závazek mlčenlivosti.

J: Ano, to samé se týká syna Grissoma.


K: Opravdu?

J: Je v programu.


K: Vidíš, to by byl zajímavý směr vyšetřování. Co všichni synové a dcery kosmonautů? Pracují všichni pro stejnou organizaci?

J: Jo, to by byl. Teď Gus Grissom (viz. foto vlevo) – když začal ten požár. V každém článku, který jsi o tom četl, se píše, že byli řečené tři slova. Chaffey řekl, “Oheń!” Někdo řekl “Je tady pořádný horko”, ale v každém vyprávění Grissom neříká nic.

Jak víš, Grissom byl vysoce kritický kosmonaut a nejvíce v tom programu vyřvával. Vyšel ven, předtím, než měli vzlétnout a řekl, “60 hlavních věcí je s tím špatně – jak s tím asi máme letět? ”? On je ten, kdo se Apollu nejvíc věnoval.

NASA ho nesnášela. Chlapi mi říkali, ať beru ohled na lidi uvnitř – máme zde dalšího, budeme mu říkat Číslo Čtyři – NASA je výslovně nezabila, ale dovolili, aby se to stalo. Věděli, že se to stane a nechali, ať se to stane.


K: Ale proč?

J: Bylo tam několik důvodů. Potřebovali více času. Potřebovali ten program zavést zpět do plánovacího rozvrhu a byl jediný způsob, jak to mohli udělat, mít příšernou nehodu. A taky se chtěli zbavit Grissoma. New York Times – zapomněl jsem jméno toho chlápka – příběh se mu nezdál. Zavolal příští den do NASA a tam mu řekli, že ta nahrávka posledních několika minut je příšerná. A samozřejmě jsme všichni slyšeli, že Grissom nic neřekl. Všichni víme, co řekl. Říkal, “Vy svině, vy jste ...


K: Pane bože.

J: ...VY JSTE NÁS VŠECHNY ZABILI. VĚDĚL JSEM, ŽE TO PŘIJDE. DOUFÁM, ŽE SE VŠICHNI DÍVÁTE, JAK UMÍRÁME.” Opravdu hodně drsný. Tak jsem si jistý tím, co se stalo a zrovna včera jsem viděl další citát. Nemůžu si vzpomenout, co to bylo, ale bylo to o tom, jak strašná ta nahrávka je.


K: To je síla.

B: Chceme se tě zeptat, jestli k tomu má Clark McClelland (viz. foto vlevo) také co říct. (Redakce nezávislého magazínu Matrix-2001 připravuje materiál, který popisuje podivuhodný příběh tohoto astronauta, který se odehrál na oběžné dráze kolem Země. Sledujte aktualizace. Pozn. red.)

J: Jo.


B: Jsme ve spojení s Clarkem, ale nesetkali jsme se.

J: Clark je skvělý chlap. Znám ho od r. 1990. Nikdy jsme se nesetkali, ale vždy se bavíme po telefonu. Vždy se snažím získat jeho poznámky. Má připravenu knížku. Má tři knížky. Nechce vydat jednu z nich – chce vydat všechny tři. Nevyčítám mu to. Ví toho hodně. Ví daleko víc, než vám teď povídám.


K: Myslíš, že se mu opravdu podaří svoje knihy vydat – dovolí mu je vydat?

J: V žádném případě! Nemá šanci.


K: Okay.

J: Jediná věc… Rád bych je získal, ale víš, Clark je tak naštvaný a nevím, co se stalo, ale vím, že je uvnitř, uvnitř NASA. Nikdo na této pozici by nemohl vyjít ven a říct víc než Clark. Tím mám na mysli, že tam byl od začátku.


K: Okay.

B: Oni mu kromě zabití udělali snad úplně všechno, že? Nemá ani floka.

J: Ano, a nechápu, proč ho nezabili.


K: No, ano, přesně.

J: Každopádně je ještě jedna věc, kterou ti o Normovi řeknu, protože se k tomu dostaneme později. Naposledy jsem Normovi řekl, tohle je poslední rok, kdy jsem šel na UFO Expo a člověče řeknu ti, získal jsem tam opravdu dobré informace. Ale každopádně jsem se přijel podívat na Norma, nebyl na tom dobře a měl za sebou několik operací a každým dnem očekávám, že se dozvím, že odešel. Je mu 87, řekl jsem mu, “Norme, myslím si, že ty letadla, který napálily do Světového obchodního centra WTC byly hologramy”. A on na to, “Johne, asi máš pravdu a zde je důvod.”

Řekl, “Těsně předtím, než jsem odešel do důchodu, řídil jsem auto na silnici the Bay Shore Freeway do Sunnyvale”. Říká “Měl jsem kamaráda na pravém sedadle auta. Bylo to okolo 8:00 ráno, možná 8:15,”. Říká, “jeli jsme na jih a uviděli stín, podívali jsme se nahoru a tam...” říká, “Nebylo to 747, ale bylo to obrovské čtyřmotorové letadlo a nebylo 200 stop nad námi, dívali jsme se nahoru a tu věc si prohlédli.” Říká “ samozřejmě, byli jsme 20 mil od San Jose a 30 mil od San Franciska. Neexistuje žádná možnost, jak právě tam mohlo takové letadlo legitimně letět.


K: A co dál?

J: Říká “Dívali jsme se na to asi 10 sekund a najednou to [luskne prsty] zmizlo, jako když zhasneš žárovku”. A říká “Tak pokud to byl dočasný hologram, prezentace hologramu” říká, “tak potom máš pravdu”. A..


K: Tak to je hodně zajímavé.

J: ...holograf, holografická technologie tak dalece pokročila, že by tomu lidé ani neuvěřili. Jednoho dne pomáhala jedna žena Marilee s castingovým programem. Vlastně ona najala Marilee. Pochází z New Yorku, má dva tituly z Harvardu. Byla to báječná, bystrá, vnímavá dáma a bavili jsme se o holografech a ona říkala, “Něco vám povím”, řekla “Zhruba před pěti lety jsem byla vybrána spolu s dalšími patnácti zástupci různých televizních společností na privátní přehlídku do Hollywoodu.

Byla tam malá posluchárna, nebyla moc velká. Mohlo se tam vejít možná tak 30 lidí a přednáška se jmenovala, ‘Budoucnost televize’ ”. Řekla, “Nepamatuji se, jestli tam byl Steven Spielberg, ale všichni ostatní ano” Pokračovala “místnost byla jasně osvětlena a bylo tam jeviště a na něm pódium, sedíme tam a zezadu přijde takový chlápek, má takový východní německý akcent, východoevropský akcent, bílé vlasy, má brýle, vyjde nahoru a začne nám povídat historii televize, jak přišli s první katodovou trubicí a jak udělali to a tamto … a sejde dolů před jeviště, projde uličkou mezi sedadly, čistí si brýle, prochází se sem a tam a vrátí se na jeviště”. Říkala, “bylo to dost nudné”. Potom “Zhruba po dvaceti minutách to ukončil větou ‘a to je historie televize ”. Nasadí si brýle a [luskne prsty] zhasne jako světlo”.


K: On zmizel? On byl hologram?

J: Jo, a tak…


K: No teda...

J: Víš a to bylo před sedmi lety. Tam míří televize, nebudeš mít obrazovku...


K: Správně.

J: Prostě to zapneš a bude se to dít právě tam.


K: Je to právě tam. To je skvělý, to dává smysl, protože žlutá kniha...

J: Důvod, proč ti říkám ten příběh...


K: Myslím tím, měli žlutou knihu, že? Od té nehody v roce 1947? To stále dokola dokazoval Dan Burisch. Takže, takže to je hologram. Myslím tím, technologii, že?

J: Důvod, proč ti říkám ten příběh...


K: Znovu ji sestrojili.

J: ...v ATS, když jsem tam poprvé přišel, jedna z věcí, o které jsem mluvil,byla, že neexistovala žádná letadla ohledně 11.září. Žádná letadla v Shanksville nebyla...


K: To je opravdu výbušný materiál.

J: Nebylo žádné letadlo v Pentagonu, nebylo žádné letadlo u World Trade Centra a řeknu ti, když jsem začal mluvit o holografech, ten rozkol, myslím tím ten nátlak…


K: Povídej

J: ...lidí, kteří se málem chystali mě zabít, to bylo neuvěřitelný, dohromady tak 20 lidí, “ty jseš cvok”, víš, “to je úplně... poškozuješ celé hnutí okolo 11. září, a zabraňuješ, aby se našla pravda” víš. Mluvíš o tom, ale nikdo ti nevěří, ale ve skutečnosti to byl holograf a bylo to CGI a...


K: Dobře, můžeš nás tím provést? Provést nás tím, proč si myslíš, že je to pravda. A jak ses dostal, myslím tím, jsi pilot, máš určitě představu, jestli tato letadla jsou výkonná natolik, aby takto zasáhla tyto budovy, protože náš Henry Deacon nám řekl některé velmi zajímavé věci o těchto letadlech. Vlastně si myslí, že byla dálkově řízena. Nevím, jestli TOTO je pravda, ale tato letadla nemají v podstatě schopnost do budov takovýmto způsobem naletět. Myslím tím, nejsem pilot, tak nerozumím té logistice. Ale řekni nám, jak jsi na to přišel?

J: Okay, zaprvé budeme mluvit o... Především let 11 a 77 neexistovaly od začátku. Úřad dopravní statistiky (Bureau of Transportation Statistics) nemá žádný záznam o jejich startu, žádný není, víš, takže na ně zapomeneme, protože neexistovaly.

Takže teď se bavíme o letu 175 a letu 93. Let 93 se údajně zřítil v Shanksville. Kdokoliv, kdo má nějaký základ ve vyšeřování nehod, nebo všeobecný základ vůbec, nemůže prostě uvěřit, že se letadlo zřítilo. Nebyly žádné trosky. To se prostě nemohlo stát.


K: Okay.

J: Co se týká letu 175, který narazil do jižní věže, zrovna nedávno jsem zavolal do leteckého simulačního centra Pan American Flight Simulator v Miami, abych zjistil, jestli si můžu pronajmout 767-200, které tam mají. Chtěl jsem vzít 6 kandidátů na pilota. Jednoho aktivního a kvalifikovaného na 767-200; jednoho možná kvalifikovaného, ale který nyní nelétá; a možná jednoho, který létá s vysokorychlostním tryskáčem, ale ne se 767; a poslední tři se stejnou úrovní, jakou měli údajní únosci, jako pár hodin v Apache, licenci na soukromé lety, možná komerční, něco takového.

V simulátoru bych udělal to, že bych je vyzdvihl, aby viděli New York takový jaký je, i s těmi budovami. Vyzdvihl bych je a nastavil do polohy 7000,-stop z 20-ti mil, v rychlosti 560 mil za hodinu, usadil bych je do sedadla a dal jim 2 minuty, aby se podívali na horizont, ukázal bych jim, kde je World Trade Center a řekl, osvobodím vás, a když to udělám, máte minutu a 50 sekund, abyste zasáhli toto centrum. World Trade Center je 220 stop široké, musíte trefit střed, ne nalevo, ne napravo, přesně doprostřed” Vysvětlím, jak to udělat a potom by se jedna kamera nasměrovala na pilota a druhá kamera nasměrovala na to, na co se dívá.


K: Dobře.

J: A potom bych řekl  “JEDEM”. Taky bych řekl, “Okay teď mi ukaž, jak snadné to je”. Víš, ‘protože všichni chlápci z ATS, “Udělal jsem to v leteckém simulátoru, žádný problém”, víš. Je to nemožné. Jako profesionál jsem díky svému vyššímu profesnímu postavení byl v každém typu letadla a nikdy bych toto neudělal, myslím si, že je to moc komplikované.

Zaprvé, to letadlo nemůže letět nad 560 mil za hodinu. Nemůže letět víc jak 360, což je rychlost maximálního výkonu. Možná by mohlo letět 30 nebo 40 mil za hodinu rychleji, ale když překročíte rychlost maximálního výkonu, aktivujete tím klapadlo. Klapadlo je požadovanou součástí bezpečnostního zařízení a klape HLASITĚ: klap-klap-klap, klap-klap-klap. Klape v rychlosti a cyklu, který irituje pilota tak, aby ho nemohl ignorovat. Prostě musí zpomalit. Není opravdu možné, aby únosce, který je poprvé v letadle, poletí ne jenom rychlostí 390, 400 mil za hodinu...


K: Fííí-ha.

J: ...musí to udělat i s klapadlem...


K: Dobře.

J: ...a ještě snížit výšku a vrazit přímo do středu. To nejde. Ne.


B: Mám k tomu otázku, pokud můžu.

J: Jo.


B: Máme důvěryhodného svědka, který říká, že ta letadla nebyla pilotovaná, ale že byla dálkově řízena jako stroje bez posádky ze vzdálenosti tisíce mil.

J: To jsem právě řekl.


B: Řekl… Ano, ale ptám se tě, Johne, aby jsi nám vysvětlil z tvého úhlu pohledu, toto také zodpovídá otázku, která se vztahuje ke skutečnosti, že žádný lidský pilot by nikdy nemohl takhle malý cíl trefit.

J: Žádné letadlo nenaletělo do World Trade Centra. Zaprvé, dálkové ovládání letadla této velikosti nebo jakékoliv velikosti je velmi obtížné. V každém případě nevěřím, že bys mohl dálkově řídit letadlo velikosti 767-200, aby ses přesně strefil do středu World Trade Centra. Ale ve skutečnosti žádné trosky z jakéhokoliv letadla se ve WTC nenašly.

A “žádnými troskami” myslím, že nebylo nalezeno nic jakékoliv velikosti nikde okolo. Byla tam výztuha trupu s pěti okeními clonami, ale když napálilo každé letadlo, American Airlines do severní věže a United Airlines do jižní věže, jen dvě pětiny sekundy trvalo, než se vypařila do letadla. Takže během dvou pětin sekundy se nesnese sedm stop dlouhý kus trupu a nebude tam v perfektním stavu ležet, pokud k němu není přiopojen pas Mohammeda Atty.


K: Dobře.

J: Další věc, která se našla, byl motor na Murray Street. A ten motor na Murray Street byl identifikován buď jako CFM-56 – CFM znamená Snecma – NEBO CF-6, což byl 767 motor, který se vivinul z CFM-56. Ale jakýkoliv motor to byl, buď CF6 nebo CFM56, musel to být General Electric a bohužel nebo bohudík United Airlines používají striktně Pratt a Whitney. Takže ten motor, který vidíš, jak letěl dolů a ten motor, o kterém říkají, že je ze 175, není ze 175, protože ti chlápci, kteří měli shodit ten doutnající a ohořelý motor, shodili jiný špatný. Je ještě víc podezřelých věcí, které se staly. Absolutně nesmyslné je zhroucení budovy číslo sedm.


K: Správně.

J: Museli to udělat tímto způsobem, protože se domnívám, že holografický projektor, který promítal let 175 a let 11 se nějak porouchal – protože let 93 byl ten let, který měl narazit do budovy číslo sedm, a když to nemohli udělat, museli něco rychle podniknout. Mohli nechat let 93 fingovaně havarovat v Shanksville a já si jen můžu představovat, jak si celý den říkali, “Co budeme dělat?”

Nikdo neuvěří, že se ta budova prostě zhroutila jenom díky menšímu ohni. Okolo pěti hodin, víš, řekli si, prostě se do toho dáme, možná si toho nikdo nevšimne. Takže tuhle 47-mi patrovou budovu zbořili až k základům a očekávali, že tomu každý uvěří – a samozřejmě každý tomu věří.


-pokračování-

Diskuze byla uzamčena, již do ní není možné vkládat příspěvky.

Další díly